Saturday, October 24, 2015

FILMUL DE WEEKEND-THE LEGEND OF OMAR KHAYYAM

FOR ENGLISH SCROLL DOWN



Am revazut cu placere acest film minunat acum doua zile, si m-am gindit sa-l impart cu voi...un film mistic, spiritual, de arta care ne duce in adincurile Asiei cu legendele sale, si ne face sa mai speram in frumusetea si profunzimea spiritului uman..enjoy!

AICI SUBTITRAT IN ROMANA

and the TRAILER:


A beautiful movie about the life of Omar Khayyam as seen through the eyes of his 12 years old greatgreat....nephew..stunning visuals, marvellous legends, a must see for the spiritual seeker.
HERE IN FULL

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

8 comments:

In mod cert il voi vedea! :) Am salvat linkul de pe site-ul unde e incarcat. :)
Multumesc. Nu m-as fi gandit sa caut un film dupa numele lui Omar Khayyam. :)

ma bucur ca te intereseaza=duminica frumoasa

cu drag scumpa mea, cind revii cu blogul anunta-ma te rog-numai bine

L-am vazut si, desigur, mi-a placut foarte mult, chiar daca ma asteptam la mai multa "aventura". :)
Prietenia lui Omar Khayyam cu intemeietorul "ghildei asasinilor" a fost surprinzatoare pentru mine.
Ziua minunata sa iti fie!

da, interesant si ciudat..poetic film..weekend placut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites