Friday, June 14, 2013

FILMUL DE WEEKEND-The Best Offer

TRAILER:




...SAU de ce filmele europene bat la cur Hollywood-ul..un film genial despre o misterioasa mostenitoare ce intra incet dar sigur in inima inchisa a celui mai mare colectionar si dealer de arta din Europa, un om ce nu iubeste femeile decit in tablouri..un final absolut neasteptat CE NE ARATA cum geniul se ascunde deseori in cele mai neasteptate locuri...

AN ABSOLUTE MUST SEE..

IMDB DESCRIPTION

EXCELLENT ACTORS; DONALD SUTHERLAND AND GEOFFREY RUSH ONLY SPICE UP THIS GREAT MOVIE 

FULL HERE/AICI SUBTITRAT



cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

Share/Bookmark

12 comments:

iti multumesc din suflet! a fost un film superb, cu suspans de la început pâna la sfârsit, cu emotii puternice si deosebit-deosebit de interesant! N-am vazut de mult asa un film complex!
Am sa preiau linkul la mine pe blog.
pupici si imbratisari

This comment has been removed by a blog administrator.

ma crezi k la tine m-am gindit k o sa-ti placa

mi-a placut mult-mult de tot.
Mi-a placut si Eat, Drink, Man Woman :)
Multumesc mult! o duminica minunata! :)

Multumeeesc! A venit perfect :) O duminica faina!

ma bucur fetelor ca v-a placut va imbratisez cu drag si va doresc o duminica vesela si o luni pink...pup

Si eu l-am vazut! Vorba lui Carmen, nu am mai vazut demult un asa film!!

Multumesc pentru cele 131 minute excelente! Datorita lui Carmen am ajuns aici, pe blogul tau, pe care-l voi vizita mai temeinic.

multumesc de vizita si ma bucur enorm ca atitea doamne au apreciat filmul

superb film... l-am văzut și eu...!!!! mulțumiri

ma bucur puiula eu ma asez acum la cel de la tine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites