Wednesday, December 5, 2012

ELVES-MIERCUREA FARA CUVINTE

Pentru ca se apropie sarbatorile de iarna in care elfii sint spiritele ce il ajuta pe Odhin sa culeaga sufletele nemernicilor si sa ii rasplateasca karmic pe eroi, si pe cei ce, in pofida tuturor vicisitudinilor au pastrat dharma, postez astazi citeva imagini cu elfii ce se impart in categorii diferite.

Mai mult despre ei AICI










si despre poznele lor AICI
 
MIERCUREA FARA CUVINTE POPOSESTE LA NOI VENIND DE LA CARMEN
cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

18 comments:

Odhin, Odhin! Tu știi că pe motănelul nostru îl cheamă Odin?! Iar pe sora lui, pisicuța noastră, o cheamă Picky! Am vrut s-o numim Freya, dar a rămas așa, Picky, că-i mică și mofturoasă.
Cât de minunată e perioada în care elfii îl ajută pe Moș, iar noi așteptăm...Eu mereu voi crede în elfi și-n Moș Crăciun! :)

Ce frumos este sa traiesti într-o lume plina de magie si de copilarie! Chiar daca este doar ptr un minut!
Sa ai o zi magica!

@mirela-ce coincidenta...se pare ca freya nu a vrut sa-si dea numele unei pisicute mici si mofturoase, ea fiind zeita razboiului :)
@minnie-si tu draga mea, o luna minunata

Frumoasa idee! Mi-au placut elfii tai. :)

Superbă postare!
O zi faină să ai!

tare draguti elfii tai! :)
zi faina!

Ador personajele de poveste, inclusiv elfii :)
O parte din noi ramane de-a pururi la fel ca in copilarie...la fel de frumoasa si de pura...
Happy WW!

Hehehehe, elfii, voi sta cu simțurile acuțite ca să suprind vreunul și să-l capturez!

Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
Felicitari !!!

va multumesc tuturor ca v-ati facut timp sa treceti si pe la mine si ma bucur daca v-am adus un zimbet pe buze

superbe legende! imi plac si astazi, si le cred :)
Happy WW! si-un Mos Nicolae generos! ;)

Frumos, multumesc!
Sa-ti fie zilele de poveste!

Frumosi sunt elfii si povestile cu ei! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites