Monday, June 4, 2012

PINK MONDAYS-CARAMEL

Am mai postat acest film, l-a postat si shakuka, dar acum l-am gasit subtitrat..mi-a placut enorm si vi-l recomand cu caldura.

Viata de zi cu zi cu accente umoristice a cinci femei din multiubitul meu Beirut, bucati amuzante de viata in care ne regasim cu toti.
Have a happy pink monday!

Va invit sa participati si voi mai jos cu ceva ce ne da a boost of energy pentru saptamina ce urmeaza.




cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

6 comments:

wow superb!!!! a aparut si in romana...big like

Have a happy pink monday!
>:D<

Multumesc !

m-ai facut sa ma uit din nou...happy pink monday

si eu la fel :P
stay happy fetelor!

Happy pink monday, karmapolice! :)

sper ca ziua ta a fost pink...daca nu iti doresc o seara pe masura :) >:D<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites